Vrácení a reklamace
Výměna zboží:
Pokud Vám doručené zboží nesedí, nezoufejte! Do 21 dnů Vám garantujeme výměnu velikosti, nebo dokonce výměnu za jiné zboží! Při výměně zboží postupujte následujícím způsobem, urychlíte tím vyřízení výměny:
Učiňte novou objednávku na zboží, o které máte zájem místo původně objednaného (i v případě výměny velikosti). Pokud se cena nové objednávky bude lišit od hodnoty vráceného zboží, přeplatek vám bude vrácen na účet a případný doplatek doúčtován.
Při objednávání v posledním kroku pokladny e-shopu zaškrtněte pole VÝMĚNA ZBOŽÍ.
Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete v této sekci výše. Ve formuláři uveďte číslo nově vytvořené objednávky (číslo objednávky zjistíte v potvrzovacím e-mailu).
Kompletně vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Induo, s.r.o., Mikuláškova 529/1, 674 01 Třebíč.
Měněné zboží musí být nepoškozené, nepoužité (pouze v rámci zkoušení) a kompletní. U zboží nesundávejte cedulky, roztržený sáček nevadí (u obuvi zašlete i neponičenou krabici).
Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy):
Pro případ, že nebudete se zbožím spokojeni, můžete nepoškozené zboží do 21 dnů od převzetí zásilky vrátit bez udání důvodu. Doporučený postup výměny:
Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete v této sekci výše.
Formulář vyplňte a uveďte číslo účtu, kam chcete zaslat peníze za vrácené zboží.
Kompletně vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Induo, s.r.o., Mikuláškova 529/1, 674 01 Třebíč.
Měněné zboží musí být nepoškozené, nepoužité (pouze v rámci zkoušení) a kompletní. U zboží nesundávejte cedulky, roztržený sáček nevadí (u obuvi zašlete i neponičenou krabici).
Reklamace zboží:
Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:
Pokud jste zboží používali k jiným než určeným účelům (např. Boty určené do haly používali venku, s botami určenými na běh hráli fotbal, atd…)
Úpravy a zásahy do struktury výrobku
Běžným opotřebením
Údržba v rozporu s návodem
Zanedbání péče o výrobek
Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací
Nabízené zboží je vynikající kvality a doufáme, že budete plně spokojeni! V případě vyskytnutí ojedinělých výrobních či jiných vad nás ovšem neváhejte kontaktovat a rádi se s Vámi domluvíme na opravě, výměně či vrácení peněz!
Reklamace přepravních služeb:
Naše zásilky jsou pečlivě baleny zkušeným personálem a následně přepravovány z našeho skladu až k Vám domů přes smluvního dopravce. Při přebírání zásilky si zkontrolujte zda zásilka není:
mechanicky poškozena
promáčena
otevřena a příp. i znovu zalepena
Pokud byste zjistili na zásilce viditelné závady, neváhejte s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol. Následně nás kontaktujte a my Vám rádi pomůžeme při řešení této reklamace.
Ostatní ujednání:
Vady musejí být uplatněny u prodávajícího bez zbytečného odkladu dle § 599 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č. 285/2009 Sb.
Záruka se nevztahuje na opotřebené věci způsobené jejím obvyklým užíváním dle § 619 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č. 285/2009 Sb.
Reklamované zboží nesmí být silně znečištěno, plesnivé, mokré, silně zapáchající s to dle dikce zákona č.258/2000 O ochraně veřejného zdraví. Takové zboží nebude bráno do reklamačního řízení
Za reklamaci se nepovažují mechanické zásahy do zboží
Údržba zboží musí probíhat v souladu se štítkem na daném zboží (čistící, žehlící a sušící postupy či zákazy )
Vrácení zboží je považováno za jednostranné odstoupení od kupní smlouvy dle § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 sb. občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Lhůta pro vrácení peněz při odstoupení od kupní smlouvy dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku je 30 dní od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
K vrácenému zboží připojte také kopii dokladu o koupi zboží nebo jiným způsobem prokažte zakoupení zboží u naší společnosti.
Náklady spojené se zasláním zboží nazpět hradí vždy zákazník, v případě uznané reklamace bude zákazníkovi kompenzováno poštovné v nezbytně nutné výši.
O obdržení vráceného nebo reklamovaného zboží Vás budeme informavat prostřednictvím emailu.
O vyřízení reklamace rozhoduje prodávající dle odborného posouzení. Maximálně do 30-ti dnů od obdržení reklamovaného zboží, Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace, a to prostřednictvím reklamačního protokolu, který Vám zašleme na Vámi udanou adresu.